Naponta több száz, de akár közel ezer hirdetés fut a televíziók csatornáin, gyakorlatilag leszűkítve 5-6 termék típusra. Ez a fogyasztói társadalom mellékterméke és eléggé riasztó.
Lassan szinte csak fekete szombat autó, gyógyszer, tampon és hitel reklámok, illetve telefonokkal bombáznak a hazai gyártású hirdetések.
A Vodafone, most kijött az elmúlt 35 éve egyik legkedvesebb reklámjával, igaz egy kicsit ” A szomszéd nője mindig zöldebb” két egymást szerető, de ma másikkal valahogy mindig kibabráló karaktereire hajaz, de ettől még szerethető. Sőt! Az, hogy két kiemelkedő színészre osztották a szerepet, hát egyenesen telitalálat.
- Magyarország-Bosznia-Hercegovina UEFA Nemzetek Ligája
- Gyorsan szaporodnak a kullancslegyek
- A FIFA módosította a lesszabályt
- 15 milliárd támogatás a Hunyadi sorozatnak
- Na vajon ki volt Putyin nagyapja?