Naponta több száz, de akár közel ezer hirdetés fut a televíziók csatornáin, gyakorlatilag leszűkítve 5-6 termék típusra. Ez a fogyasztói társadalom mellékterméke és eléggé riasztó.
Lassan szinte csak fekete szombat autó, gyógyszer, tampon és hitel reklámok, illetve telefonokkal bombáznak a hazai gyártású hirdetések.
A Vodafone, most kijött az elmúlt 35 éve egyik legkedvesebb reklámjával, igaz egy kicsit ” A szomszéd nője mindig zöldebb” két egymást szerető, de ma másikkal valahogy mindig kibabráló karaktereire hajaz, de ettől még szerethető. Sőt! Az, hogy két kiemelkedő színészre osztották a szerepet, hát egyenesen telitalálat.
- Hazugságfigyelő, nagyon sokadik fejezet
- Irány Monte Carló!
- Tatabánya – rendkívüli közgyűlést tart januárban a Mi Hazánk
- Nem unják még?
- Irány Monte Carló