European Fashion Week

Február elején lesz idén a Budapest Central European Fashion Week

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) idén korábban, január 31. és február 6. között rendezik meg a Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW).

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) idén korábban, január 31. és február 6. között rendezi meg a Budapest Central European Fashion Weeket (BCEFW). Az eseményen, amelyre a nemzetközi divathetek előtt kerül sor, több mint 30 magyar és régiós tervező mutathatja be legújabb alkotásait a hazai és nemzetközi nagyközönségnek.

    „Stratégiai döntést hoztunk, amikor a Budapest Central European Fashion Week-et közel egy hónappal hamarabb szerveztük meg annak érdekében, hogy a hazai divatipart még inkább bekapcsoljuk a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, valamint a rendezvény nemzetközi pozícióját is megerősítsük”

– idézik az MDDÜ csütörtöki közleményében Bata-Jakab Zsófia vezérigazgatót.


     „A BCEFW Pre-Fall Collection korai időpontjának köszönhetően a nemzetközi viszonteladók és forgalmazók még a szezon elején megismerhetik az új kollekciók meghatározó darabjait, így fokozottan érvényesülhet az értékesítésösztönző célkitűzésünk, hiszen ebben az időszakban a költségvetésük jelentős része még nincs lekötve”

– tette hozzá.


    A közlemény felidézi, hogy az őszi BCEFW során 4000 vendég érkezett többek között Európából, Közel-Keletről és Amerikából, és idén hasonlóan sokszínű vendégkört várnak a rendezvényre.
    A 2022/23-as őszi téli kollekciókat felvonultató catwalk show-k pénteken a Királyi Lovarda épületében, szombaton és vasárnap pedig a Szépművészeti Múzeumban tekinthetők meg. A 19 magyar és 2 lengyel tervezőtől egyenként tíz szettet láthat a közönség.


    A közlemény szerint a bemutatók mellett Budapest különböző pontjain számos „side event” várja az érdeklődőket, valamint egy virtuális üzlet, ahol online szerezhetők be a kortárs tervezők szezonális darabjai az esemény ideje alatt.


    A Fashion Street-en található Deák Palotában kiemelt kísérőprogramként 5, míg a Szépművészeti Múzeumban 7 hazai márka kiállítása tekinthető meg, köztük különféle kiegészítőket és ékszereket tervező brandek.
    Mint a közleményben olvasható, a fenntarthatóság megjelenik a BCEFW programjában is, ahol egyre több divatmárka alkalmaz zero waste, patchwork és egyéb környezettudatos módszereket az etikus működés érdekében.


    „Az MDDÜ az iparág érdekképviseleti és kollektív érdekérvényesítési szervezeteként a BCEFW rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására, illetve felhívja a szakma, valamint a sajtó figyelmét a magyar tehetségekre. Az esemény megrendezése hosszútávon hozzájárul ahhoz, hogy Budapest régiós divatipari központ legyen, amely az Ügynökség egyik legfőbb stratégiai célkitűzése”

– írják.
    A személyes részvétel mellett az események és divatbemutatók online is követhetőek lesznek a BCEFW hivatalos Facebook-oldalán, illetve TikTok-csatornáján.

  Miért érdemes online úton nyelvet tanulni?

Február elején lesz idén a Budapest Central European Fashion Week

Megosztom