Hihetetlenül túlárazott projekt a Mészáros Lőrinc által elnyert vasúti pályabővítés, amely a Déli körvasút egy hat kilométernyi részére vonatkozik.
Az összeg 338 milliárd (háromszázharmincnyolc milliárd) forint.
Ez az összeg elég lenne a 4-es metró vonalának teljes meghosszabbítására Újpalota központjáig. De például a francia TGV szupervonatainak vágányai is sokkal olcsóbban épülnek meg.
A Portfolio kiszámolta, hogy 2019-ben a teljes magyarországi vasúti rendszer fenntartására 346 milliárd forintot költött a kormány, ami tartalmazta a pályahálózat fenntartásának az összes fejlesztés költségét, de még a diákok és a nyugdíjasok utazási kedvezményeinek az árát is, valamint az új vonatok beszerzésének költségeit is.
Talán egyszer kiderül, és valaki(k) pontosan kiszámolják, hogy az elmúlt 11 évben vajon hány ilyen „üzlet” valósított meg a Fidesz hazánkban, és hogy mekkora is az az összeg, amely ily módon vándorolt át fideszes zsebekbe. Mondom: talán.
- Új kukák kerülnek Budapest utcáira
- 300 milliárd forintnyi uniós támogatás Budapestnek
- Az ALTEO is a BudaPartra költözik: közel 100%-os telítettségen a DOWNTOWN irodaház
- Januárban is ingyenes korizási lehetőség várja az iskolásokat
- Fizess a látványért!