Ügyfélfogadási rend változás ANGYALFÖLDÖN

A 2020. március 27-én kihirdetett új kormányrendeletre való tekintettel az alábbi korlátozások lépnek érvénybe a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásában.

Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzata az önkormányzati közszolgáltatásokat, azok elérhetőségét a lehető legvégső ideig biztosítani kívánja kerületünk lakosai számára. A koronavírus fertőzés tovább terjedése kockázatának csökkentése érdekében azonban korlátozások bevezetésére kényszerülünk, ezért megértésüket kérjük.

Tájékoztatom Önöket, hogy 2020. március 30. napjától kezdődően a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél a személyes ügyfélfogadás átmenetileg szünetel. A Polgármesteri Hivatal bejáratának előterében ügyfélfogadási időben (hétfőn 13:30-18:00 óra; szerda: 8:00-16:30 óra; péntek: 8:00-11:30 óra) az írásban, papíralapon beadni kívánt kérelmeket leadhatják egy kihelyezett tárolóba. Kérjük, a leadott kérelmeken, beadványokon a telefonszámukat és/vagy email elérhetőségüket minden esetben tüntessék fel, annak érdekében, hogy az ügyintézők – amennyiben az kérelmük elbírálásához szükséges – elérhessék Önöket.

A Hivatalunkban tartott esküvőkön csak a házasuló felek, valamint a házassági tanúk lehetnek jelen. 2020. március 30-ától a házassági szándék bejelentésére csak szeptember 1-e utáni időpontra tudunk lehetőséget biztosítani. A születési anyakönyvi kivonatokkal és a halotti anyakönyvi kivonatokkal kapcsolatos ügyek intézése személyes megjelenés nélkül továbbra is folytatódik.

Az IMFK ügyfélfogadási és pénztári nyitvatartási rendje is átmenetileg megváltozik. A lakossági ügyfélfogadás szünetel, kizárólag elektronikus levelet, küldeményt tudnak fogadni, (email: imfk@bp13.hu) illetve telefonon adnak felvilágosítást (telefon: (06-1)452-4100/ 4002 mellék). Személyes ügyfélfogadásra, illetve pénztári befizetésre kizárólag szerdánként 9 és 12 óra között van lehetőség a Polgármesteri Hivatal földszint 10-es számú szobájában.

Tájékoztatom Önöket, hogy a legtöbb önkormányzati ügytípus online is intézhető, továbbá a kérelmek elektronikusan is benyújthatók. Javasoljuk a www.magyarorszag.hu oldalon elérhető online lehetőségek igénybe vételét. Az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés Ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással) továbbra is lehetséges, továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges).Lehetőségük van a kitöltött és aláírt nyomtatványokat az önkormányzati honlapon (www.budapest13.hu)  elérhető felületeken, az ott megjelölt e-mail címekre elektronikusan beküldeni. Ha lehetőségük van a papíralapú kérelmük szkennelésére és azok e-mail-en történő beküldésére, akkor kérjük, hogy ezt a továbbítási módot válasszák.

Tájékoztatom Önöket, hogy az önkormányzati intézmények, gazdasági társaságok vezetőinek döntése alapján ezeknél a szervezeteknél is korlátozásra kerülhet a személyes ügyintézés, az ügyfélfogadás. Ezekről az önkormányzati intézmények, gazdasági társaságok honlapjain keresztül is tájékozódhat.

Megértésüket, együttműködésüket előre is köszönöm!

Dr. Bujdosó Sándor

jegyző

Megosztom